Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania
- księga zarządzeń dyrektora szkoły,
- spis inwentaryzacyjny,
- rejestr inwestycji i remontów w szkole (książka obiektu budowlanego),
- rejestr wydanych legitymacji uczniowskich,
- ewidencja uczniów w szkole,
- księgi dzieci zamieszkałych w rejonie Szkoły (dla celów kontroli realizacji obowiązku szkolnego),
- ewidencja dzienników szkolnych,
- ewidencja świadectw szkolnych,
- rejestr korespondencji,
- ewidencja delegacji służbowych,
- protokoły protokoły posiedzeń Komisji Socjalnej,
- Szkolna składnica akt
Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie
z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.
Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
- Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Szkoła Podstawowa nr 7 |
---|---|
Data utworzenia: | 2017-09-09 |
Data publikacji: | 2017-09-09 |
Osoba sporządzająca dokument: | Administrator |
Osoba wprowadzająca dokument: | Administrator |
Liczba odwiedzin: | 3236 |
Rozwiń Historia zmian
Data i godzina zmiany | Osoba zmieniająca | Opis zmiany | Poprzednia wersja |
---|---|---|---|
2019-04-01 12:26:33 | Administrator | Zmiana treści dokumentu | Rejestry, ewidencje, archiwa |