Rejestry, ewidencje, archiwa

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania

  • księga zarządzeń dyrektora szkoły,
  • spis inwentaryzacyjny,
  • rejestr inwestycji i remontów w szkole (książka obiektu budowlanego),
  • rejestr wydanych legitymacji uczniowskich,
  • ewidencja uczniów w szkole,
  • księgi dzieci zamieszkałych w rejonie Szkoły (dla celów kontroli realizacji obowiązku szkolnego),
  • ewidencja dzienników szkolnych,
  • ewidencja świadectw szkolnych,
  • rejestr korespondencji,
  • ewidencja delegacji służbowych,
  • protokoły protokoły posiedzeń Komisji Socjalnej,
  • Szkolna składnica akt

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926)

Dokumenty archiwalne są udostępniane na terenie szkoły osobom upoważnionym na ich wniosek.

Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:

  • Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie placówki.

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Szkoła Podstawowa nr 7
Data utworzenia:2017-09-09
Data publikacji:2017-09-09
Osoba sporządzająca dokument:Administrator
Osoba wprowadzająca dokument:Administrator
Liczba odwiedzin:137